Összes oldalmegjelenítés

2017. augusztus 4., péntek

Chapter 14.

Sziasztok!

Csak reménykedni tudok benne, hogy vagytok páran, akik olvassátok soraimat. :)
Megérkezett az új fejezet. A Sweet Dreams or Beautiful Nightmare 2 új része holnap kerül fel, addig is jó olvasást.
Puszillak Titeket, Lari. :)



Alice

Úton hazafelé gondolataimban édesanyám szavai csengenek. „Csöpi, érezni fogod, ha eljön az igazi.” De mégis honnan? Honnan fogom tudni, melyik választásom a helyes? Eddig egyetlen férfi sem közelített felém, most pedig rögtön ketten játszanak a kegyeimért. De vajon ki iránt érzem a mindent elsöprő szerelmet? És mikor a nagy Ő-re gondolok, miért Unai jelenik meg lelki szemeim előtt?
Hangos dudálás szakítja félbe gondolatmenetemet, barátom autójával áttértem a szembe jövő sávba. Sűrű mutogatás után bocsánatkérőn nézek a sofőrre, majd folytatva utamat eldöntöm, többet nem agyalok efféle dolgokról. Mindössze sodródom az árral. Úgyis azt a fiút választom, akit nekem teremtettek odafent.
Mosolyogva parkolok le a ház előtt található feljárón, az ajtó pillanatok alatt nyílik ki, majd Fabi mosolygós arca jelenik meg előttem. Kikapva a kocsiból megpörget, majd szorosan magához ölelve hatalmas cuppanós puszit nyom szám sarkára. Kacagva ölelem át nyakát, de szemeibe nézve minduntalan Fernandezt látom visszanézni.
-        Hola kiscsillag. Merre jártál? Mi történt veled? Hagy nézzelek meg jobban. -érzem a talajt talpam alatt, kacagva érzékelem a vizslató szemeit, mellyel körbe jár.
-        Minden rendben Fabi, jól vagyok. Csak volt egy apró balesetem, de nem lesz semmi gond. – szokatlanul csillogó szemeivel ajkaimat pásztázza, de megadva nekem a döntés jogát csupán áll és vár. Megadó sóhajom után adok egy apró puszit szájára majd fáradtan indulok meg a bejárati ajtó felé.
-        Nem is hiányoztam szépségem? -nemleges fejrázásomnak köszönhetően üldözőbe vesz, nevetésem miatt szemeimbe könnyek szöknek. Rég voltam már ennyire felszabadult.
-        Dehogynem Fab, dehogynem. Csak állj le. Kérlek. -kacagva vergődök ujjai között, de minduntalan megtalálja legcsikisebb pontjaimat. -Főzök neked valami finomat Fab. Csak hagyd abba. -kezei villámcsapásként engednek el, majd elkezd a konyha felé tolni.
-        Éheztem. Érted? Fogytam pár kilót, valamint öt napig csak koplaltam, mert nem volt senki aki főzzön rám. -ajkait lebiggyeszti a hatás kedvéért, de szemeiben meglátom a buja csillogást.
-        Jaj szegény kicsi Fabi, a KFC is biztosan csődöt jelentett. Igaz? -kölyök kutya szemeit bevetve bólogat. – Tudod. Menthetetlen vagy.
-        Mesélj Kiscsillag, mi történt a kezeddel? – agyam minduntalan leblokkolja az emlékképeket, érzem nem kéne minden bennfentes titkomba beavatnom, de elvileg párkapcsolatban élünk, megérdemli az igazságot. Paprika vágás közben kezdek bele mesémbe.
-        Unival felmentünk egy csoda szép kilátóba, és ott megvágott valami vasdarab. -röviden és tömören. Így hazudni se hazudtam, valamint remélem nem is fogják érdekelni a részletek. Ujjaim elfehérednek a kés nyelén, levegőm beszorul. Mellkasomban szívem erőteljes dobogásba kezd, szemeim elé jótékony kód borul, majd már csak azt érzem lábaim feladják a szolgálatot.

„Egy fiatal lány ügyeskedve juttatja el a tálcán található alkoholt az őrjöngő futballista szurkolóknak. Mosolyog minden férfi és nő rá, imádják ezen a helyen. Viszont senki nem látja hatalmas gondokkal küzd a fekete hajú lány. Édesapja két napja nem hajlandó beszélni vele, állandóan édesanyja fényképét nézi. Többször próbált beszélgetésbe elegyedni vele, de a férfi annyira nem méltatta tekintetét ráemelje egyetlen lányára. Ételt, sőt italt sem fogad el az öreg, viszont szerelme képét görcsösen szorítja. Alice szíve megszakad ettől a látványtól, de aznap este is el kellett indulnia dolgozni. Nem tehette meg, hogy a családjában depressziós édesapja keresse meg a megélhetésre való pénzt. Iskola után összeszedte magát, es a közeli kávézó felé vette az irányt. Várta ott egy fiatal srác, aki igaz Spanyolországban született, mégis Los Angeles-ben tölti mindennapjait. Fabio nézésébe minden érzését belesűríti, de a lány ebből mit sem ért. Sosem gondolta magát sem szépnek, sem csinosnak így nem vette a felé irányuló jeleket sem. „Hola Kiscsillag. Ma is mesésen nézel ki.” A nyílt bóknak köszönhetően elpirul, vonzódik a fiúhoz, de tudja csak kedveskedni akart neki semmi másra nem számíthat tőle.”

Ágyamban ébredek, Fabio mellettem ülve meredt tekintettel figyel. Hiába volt jelen régebben is pár emlék rohamomon, szerintem a mai napig nem tudja feldolgozni ilyenkor mi történik velem, de az a helyzet, hogy még én magam sem. Sem az előtte, sem az utána lévő pillanatot. Borzasztó fájdalmakkal ugranak be azok a képek, amiket nagy valószínűséggel direkt rejtek el a felszín alá. Nem szívesen gondolok azokra a dolgokra, amiket édesanyám halála előtt, közben vagy után kellett megélnem. Imádtam édesapámat. Mégis úgy éreztem napról-napra zár ki az életéből. Nem beszélt, nem mesélt, sőt egyáltalán nem is szólt hozzám. Az utolsó három napban még köszönésre se méltatott. Felnőttesebb fejjel átgondolva, talán mindezt azért tette, hogy megóvjon. Megvédjen attól, amit ő titkon legbelül már eltervezett.
Telefonom ütemes zenéléssel szakít ki a gondolatmenetemből, osztálytársam fejét meglátva szívem hatalmasat dobban, ám Fabi keze mellettem ökölbe szorul.
-        Szia Uni, hogy vagytok?
-        Kicsi Ali, ezt nekem kéne tőled kérdeznem. Az öreg Casillas megvan, ma már volt nála fizikoterapeuta, valamint gyógytornász. Reménykedünk benne felépül. Mourinho már szervezi neki a rehabilitációs stábot. Bízunk a jóban. -mosolyogva hallgatom míg elhadarja az információt, de az öreg résznél az idősebb Casillas hatalmas taslit ad neki. Ezt a jajgatásból, valamint a röhögésből szűrtem le.
-        Ennek nagyon örülök. Add át üdvözletem mindenkinek.
-        Rendben kicsi Ali. Van kedved találkozni velem valahol holnap? -kérdését meghallva mosolyom még jobban kiszélesedik, már persze ha egyáltalán erre még van lehetőség.
-        Természetesen. Meg bemennék meglátogatni Ikert is, ha nem okoz gondot. -hallom hangján jól esik neki foglalkozom velük. Igazából nem tudom, hogyan váltak mindketten ennyire fontossá nekem, de egy biztos, nem szeretném őket kizárni az életemből. Ahhoz valami nagyon nyomós indok kell. A csengő hangja zavarja meg bennfentes beszélgetésünket, Fabi elindulva az ajtó felé int, hogy kövessem. – Ne haragudj Uni, le kell tennem. – ahogy ez a mondat elhagyja a számat, egy jókora pofon csattan az arcomon. Megszeppenésemtől egy szót nem tudok mondani. Sara dühös tekintetével nézek farkasszemet.
-        Jól vagy Alice? -az aggódó hang térít észhez, így a következő pofon elől hátrébb tudok lépni. Fabi vajon miért nem avatkozik közbe? – Az a némber van ott, igaz? Bántott?
-        Ikerrel trécselsz megint? Nem megmondtam szállj ki az életünkből? Itt van neked Fabio, vagy szerintem Iker szerencsétlen testvérénél is lenne esélyed. -barátom neve előtt ejtett jelzőtől dühbe gurulok.
-        Azt hittem a barátnőm vagy. A kórházba még azt mondtad milyen jóba vagyunk. Most meg idejössz és patáliát rendezel? Húzz el a házunkból és többet ne lássalak meg még a közelében sem! -mindketten pislogva néznek. Nem tudom tekintetemben mit láthatnak, de ez a spanyol nőre nézve nem pozitív kimenetelű dolog. – Iker eljegyzett téged, miért hiszed azt, hogy nekem egyáltalán okomban áll belerondítani a kapcsolatotokba?
-        Azért kislány, mert egy párszor már megtetted. Ismerem a fajtádat. Előadod gyenge, ártatlan kis mivoltodat, közbe pedig hátulról marsz be mindenkit. Szerinted ez szép dolog? -sipákolva fordítok neki hátat. Nem vagyok hajlandó még egy szót erre a némberre pazarolni. Bevágtatva a szobámba kulcsra zárom ajtómat, majd bepattanva a kádba gyors zuhanyzásba kezdek. Találkozok barátommal. Meg kell érdeklődnöm ő egy hasonló helyzetbe, hogyan reagált volna. Szerintem Fabi nem belém szerelmes. Hanem abba a lányba, akit elképzelt felszolgálóként. Lehet akkortájt jöttünk össze? Egyáltalán mióta tart a kapcsolatunk? Éles nyilallást érzek a fejemben, tekintetem előtt megjelenik a megszokott kísértésben tartó barna szempár. Emlékkép viszont nem érkezik, csupán egy pillanat erejéig. Egymás mellett ülve elmerülünk saját gondolatainkban, a piros lámpa segítségével ki akarok pattani, ám Uni megállít. Mit kerestünk mi Unaial egy autóban? Mindenesetre elég érdekes. Képzeletbeli listámra felírom ezt is a többi kérdés mellé.

Gyors törölközés után gardróbomhoz lépek, kivéve egy bordó pánt nélküli ruhát, magamra öltöm. Hajam természetességét meghagyva az apró gubancokon ujjaimmal szántok végig, majd táskámat magamhoz véve kilépek a folyosóra. Nincs már rajtunk kívül senki a lakásban, Sara valószínűleg elvonulásom után bontotta sátrát. Barátom kérdő tekintetébe nézve nemlegesen megrázom a fejem. Most jobban teszi, ha csendben marad. Nincs kedvem a bugyuta féltékenységtől csöpögő kérdéseit meghallgatni. Még csak rá se szólt a lányra. Nem is értem, hogy bízhatnám rá az életemet. Ennyi ismét az evésről. Idejét nem tudom utoljára mikor ettem valami normális kaját, ami nem a kórházi büféből van, de hátha Uni tud valami jó vendéglőt.
Hál istennek a kórház tőlünk mindössze öt kilóméterre található, így egy jó órás séta után meg is érkezem. Megkeresve Casillas kórtermét, mosolyogva lépek be az ajtón, ám ami ott fogad minden képzeletemet összetöri. Sara Iker ölében ülve csókolja azt a férfit, akinek tekintete már egy ideje álmaimban is fogva tart. Bár lehet csak az agyam szüleménye, hiszen öccse szemei is ugyanolyanok, de valamiért gondolatomban Iker szerepel az álmaimban. Amilyen halkan csak tudok kiosonok, nem akarom a turbékoló szerelmes párt semmiben sem megzavarni. Én csak örülök, hogy újra egymásra találtak. Megérdemlik a boldogságot. Telefonomat kezembe véve a megszokott számot tárcsázom, majd várva a kicsöngésre, hirtelen nevemen szólít egy erőteljes férfihang.
-        Ali merre jártál? -mosolyogva indul el felém a fiatalabb Casillas. Kérdését feltéve a telefon hangos csörgéssel adja tudtára éppen őt terveztem felhívni.
-        Látni akartalak titeket.
-        Én is pont Ikerhez jöttem, utána felvettelek volna. -agyam rögtön megálljt parancsol, elkapva a srác kezét nem engedem, hogy elkövesse azt a hibát, amit én nem egészen két percre átéltem.

-        Jobb, ha most hagyod őket. Elég, hm. Félreérthetetlen helyzetben vannak. -Unai keze ökölbe szorul, de érzelmeit palástolva mosolyogva fogja meg derekamat, majd együtt elindulva a kórház kijáratához, szívem szárnyal a boldogságtól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése